Pages

7 September 2014

O descopăr din fotografii pe cea care ți-a furat inima. E frumos și colorat în sufletul ei. Îmi dau seama ca te face fericit si parca nu ma mai doare când știu ca cineva are grija de tine. Se pare ca lumina ei a fost mai puternica ca a mea. Insa nu înțeleg de ce iti mai fuge gândul la mine de vreme ce eu nu am fost decât o piele in plus pe care ai poposit pentru câteva măsuri de timp. Din ce motiv te mai arăți in drumul meu daca ce tu ai fost cel care a oprit timpul? Tu mi-ai pus frâna... tu m-ai îmbolnăvit, iar eu inca n-am aflat cum sa ma vindec. 
O privesc pe cea  care doarme noapte de noapte in locul in care eu nu ma puteam odihni. Atunci, demult. Si conștientizez ca nu o invidiez. Infernul va incepe si pentru ea cand se va astepta mai putin, iar cel prin care am trecut eu nu a fost usor. Numai ca atunci te vei întoarce la mine, numai ca va fi prea târziu....

No comments: