Pages

26 October 2008

November story


In urma cu cateva luni scriam randurile de mai jos.... a fost o iubire de noiembrie de care imi amintesc si acum.

4 martie 2008


"Nu mai am rabdare si desi stiu ca de-abia maine e ziua ta, vreau sa ma numar printre primele persoane care iti spun "La multi ani". Sa ai parte doar de surprize placute si oameni dragi astazi. Cineva se mai gandeste la tine din cand in cand..."

5 martie 2008

"Iti multumesc frumos ca ti-ai amintit..."

"Esti unul dintre oamenii care raman... nu mai aveam rabadare. Ai grija de tine si sa ai o primavara superba, atat in suflet, cat si in jurul tau".

"Esti prea draguta, nu sunt cu nimic mai presus de ceilalti... Sa fii iubita!"

"Am fost indragostita de tine, am pastrat doar partile bune. Cat despre iubit, hmm cam greu lately tai in carne vie..."

"Tai in carne vie? Well done! Ai grija unde tai.. Ai rabdare, toate au tendinta sa se rezolve de la sine (daca nu intrevii foarte violent). Ma bucur ca cresti, dar ai grija ce devii..."

El.... aproape de el am invatat

sa ma bucur iarasi de lucrurile simple,

atunci cand esti furios trebuie sa creezi ceva si nu sa distrugi,

sa spun mereu adevarul, oricat de greu/crud ar fi... tristetea unei minciuni ne indeparteaza mai tare de oameni,

sa urasc pentru a ierta,

sa daruiesc lucrurile pe care le iubesc cel mai mult celor dragi sau unor simpli necunoscuti,

sa nu ucid copilul din mine,

sa ma bucur de zapada, de sarbatori, de artificii,

sa fiu ironica cu mine insami,

sa nu ma inconjor de melodii triste,

sa nu ma reneg,

sa fiu eu insami in fiecare minut al existentei mele,

sa iubesc....

L-am pierdut sau el s-a lasat pierdut... chiar se numara printre oamenii care raman si nu regret ca pentru foarte putine clipe m-a lasat sa fac parte din universul lui splendid desi el nu considera ca acea lume e astfel..

Tudor... ma voi gandi la tine.. cu toate ca nu m-am mai pierdut in albastrul tau, desi nu mi s-a mai taiat respiratia in prezenta ta...

am pastrat acea carte in franceza editata la inceputul secolului XX, Massive Atack-ul, Angel, Skunk Anastasie, Fort Minor, Donnie Darko, acea zi in care am ras ca doi copii, acea noapte in care m-ai anulat cu privirea pe care mi-ai oferit-o, cand coboram scarile in loc sa luam liftul doar pentru ca eu protestam, cand discutam atat de mule lucruri, cand eram "Cop-ul tau", cand.... totul e inca viu... fiecare cuvant, toate imbratisarile... every little thing..

La aproape un an de atunci nu regret nimic, poate doar ca nu am ramas mai mult din ceea ce a fost... Pentru o alta iubire de noiembrie!







No comments: