Pages

17 September 2009

Timp de patru luni am avut insomnii si atacuri de panica. Nu reuseam sa adorm decat cu sunetul linistitor pe care clapele unui pian mi-l eliberau in noapte. Crezul ca ai existat numai in mintea mea ma infricosa si incanta totodata pentru ca nu mai trebuia sa ma ascund. De privirile oamenilor in a caror univers sunt prea minuscula. De amintirea unor cuvinte prost intelese. Este toamna.... iubeam fiecare frunza care se pierdea in singurul zbor sinucigas in care se aventura fara sa ramana prea mult pe ganduri.. se apropie noiembrie... si mi-e teama ca nu ai inteles nimic din ce am scris aici timp de un an.
Yiruma - River Flows In You Asculta mai multe audio Muzica

2 comments:

Adriana said...

fruntea sus pui de urs :)

Andreea Tanasoaica said...

Ador melodia asta. E pur si simplu superba. :)