Pages

20 March 2013

M-am trezit cu adevarat de putin timp si am constientizat ca esti prezent. In fiecare pas pe care-l fac in drumul spre mine. Prin tine respir. Cum poti ramane intreg realmente dupa o himera? O fantoma pe care ai cautat-o fara sa stii in prea multe trupuri. De la prima melodie pe care ai interpretat-o in urma cu noua ani acompaniata de o chitara la primele voci trase intr-un post local de radio. 
De fapt, vroiai sa simti ca el. Sa salvezi asa cum o facea el prin puterea unei voci care era ascultata de un numar insemnat de persoane. De la randurile scrise intr-un ziar despre un oarecare el, dar inspirate de o iluzie. Suflete care cantau povesti la cate o chitara. Cum sa te vindeci de un astfel de sentiment. L-am tradus pe rand prin iubire. Admiratie. Obsesie.
Adevarul? 
Sangele mi-a curs in vene in noiembrie spre sfarsit. In putinele momente in care m-ai atins si ne-am pierdut unul in celalalt cateva ceasuri. Am trait o fantezie cu gust de realitate. De la papadii, frunze de artar si ore in plus, la carti vechi si o chitara imaginara. 
Se va asterne tacerea o perioada aici. Pana ma voi elibera de himera din noiembrie. 

Cu bine.

No comments: