Pages

24 August 2009

Leapsa poetica

  • Minutele de bucurie uneori te coplesesc... amintiri care merita sa fie mentionate.... leapsa preluata de la Mami

  • - Care a fost prima poezie citita?
  • "Balada unui greier mic" de George Toparceanu - Care a fost ultima poezie citita? O romanta scrisa de Ion Minulescu - Care a fost prima poezie scrisa de mine? La 10 ani am scris "unde esti?". Unde esti? Unde esti te caut de ani intregi unde esti? ai disparut fara urma ca pasarea ce s-a saturat de lumea aceasta. Unde esti? ma intreb de fiecare data cand ma uit la poza ta. pierdut printre stele? nu! nu! nu stiu unde esti mi-am pierdut atatia ani pentru tine! cred ca nu mai are nici un rost.. - Ce am facut cu ea? A ramas intr-o agenda pe care de fiecare data cand o deschid, ma minunez. Leapsa o poate prelua oricine doreste.

1 comment:

Adriana said...

foarte frumoasa leapsa si interesanta,as continua si eu dar ma tem ca nu.mi va iesi prea bine