Pages

20 August 2009

Relatii.

Relatiile realiste se construiesc arareori usor si se mentin dificil. Nu ma refer doar la cele firesti dintre un barbat/baiat si o fata/femeie, dar si la cele dintre aceleasi sexe. Prietenie. Mai credem in acest cuvant? In fond, cat de mult ne ajuta prietenii? Fie ca se materializeaza la un moment dat, nu reusesc sa ne ajute realmente. Poate nu am dat peste oamenii potriviti, insa de fiecare data cand am trecut printr-o incercare, importanta sau nu, am fost singura. Ultimele zile m-au transformat in adevaratul sens al cuvantului si am invatat pe propria-mi piele ca nu mai pot continua in acest stil. In absenta oricarui prieten, virtual sau real. Am constientizat ca apropierea din doua persoane se interpreteaza de cele mai multe ori gresit : nevoia de atentie/afectiune/ vacanta! (unii chiar inteleg printr-o escapada de cateva zile echivalentul unei vacante binemeritate sau nu. Iar in acest caz nu pot sa nu ma intreb : din ce motiv sa iti mai iei cateva zile libere, daca stii ca nu vei reliza nimic bun pe parcursul lor? Sau, pe un ton mai obiectiv, cu ce drept faci rau fara niciun fel de constiinta?!?) ne imping catre lucruri nebunesti si astfel renuntam: la prieteni, la rabdare, la noi insine pentru a ne sincroniza cu dorinta celuilalt de... a bifa si fapta rea pe ziua in curs. Alti oameni confunda iubirea/dragostea cu egoismul dus la extrem si din acest loc se nasc alte probleme de care anumite persoane ar rade. Nimeni nu se opreste cu adevarat din agitatia zilnica pentru stie ca nu ar ajuta deloc. Mai mult ar incurca. In aceasta situatie, nu mai are sens sa ne suparam pe prietenii nostrii cand in loc de o vorba buna, primim in schimb complezenta replica : "Va fi bine!"
Poate de data asta chiar va fi bine.... Totally, today is a good day to.... TO BE CONTINUED!

3 comments:

Lord D'If said...

Eu nu pot sa imi imaginez viata fara prieteni.Chiar daca uneori doar de complezenta expresia "va fi bine"inseamna ca poate fi si bine.Today is a good day to smile or to grow up stii tu:)
Sa-ti fie bine!(si nu doar de complezenta)

Andrei Răduţu said...

Ai foarte mare dreptate...pacat ca nu ne dam seama prea des...

Adriana said...

Eu nu as rezista sa nu plec macar cateva zile in vacanta si mai ales alaturi de prietenul meu,vacanta pentru noi este mai importanta ca si painea.Sunt zile de relaxare si mai ales de stagnare psihica!!Intotdeauna o sa am nevoie de prieteni reali si virtuali pentru a schimba o vorba sau un gand..sper ca totul este oki la tine:)
Totally, today is a good day to be in love