Pages

17 October 2009

:)

Inca din copilarie nu mi-a placut competitia, ideea ca mai multi oameni se infrunta, atat la figurat cat si la propriu pentru a castiga. Un titlu, un premiu, atentia cuiva, laudele altora, individie sau importanta. Am primit un premiu si ii multumesc mult lui Radu, insa mi se pare dificil sa concretizez un top al bloggerilor care imi plac. Toti cei din blogroll-ul meu rezoneaza cu mine intr-un anumit punct, asa ca ma voi rezuma la citirea, si nu la alcatuirea unui tabel.... Inca o data, multumesc!

3 comments:

Catalin said...

Multumim si noi. :)
Nice song. :D

Shogun said...

heeiii... am si eu melodia asta intr-un post... de fapt tot post-ul e despre ea ;)

Lord D'If said...

frate! unde sa scriu ca incepi sa suni a tine,vad chiar si un smile face pe post de titlu...ma bucur!