Pages

27 October 2009

„Din ce motive toate lucrurile bune se sfârşesc?” e întrebarea care mă urmăreşte din ce în ce mai des şi nu ştiu dacă i-am găsit până în acest moment un răspuns cât de cât plauzibil. Mi-ai replica că lucrurile bune trebuie să se termine rapid pentru că altfel ne-am obişnui cu ele şi ne-am plictisi. Dintotdeauna am avut impresia că greşelile pe care le-am făcut s-au răsfrânt asupra mea înzecit. Cert e că acum nu mai cred asta : e necesar zbuciumul interior, lupta continuă, motivaţia acelor trăiri benefice ce ne lovesc în faţă când ne aşteptăm mai puţin. Secretul constă în a şti să profiţi de fiecare minut, să te bucuri de ceea ce primeşti, fie că e bun sau rău. Partea plină a paharului e mai evidentă decât cea goală. Nu mai să nu spargi paharul în goana ta după reuşită. Pentru că atunci e grav şi nu ştii cum să strângi mai repede cioburile fără să te tai.

3 comments:

ARIPI DE FLUTURE said...

superba

Shogun said...

Daca lucrurile bune nu s-ar sfarsi, atunci am trai gri.

Andrei Răduţu said...

Poate pare ciudat, dar si eu am aceeasi impresie ca si tine cateodata...in fapt e doar o senzatie de moment...un weekend placut:)