Pages

12 November 2009

Amintiri amuzante si sufletesti

Am gasit la Andrei o leapsa care merita sa ajunga la fiecare blogger. Ingrediente? Expunerea catorva fotografii pline de semnificatii si retrairea momentelor respective prin ochii mintii. Este dificil sa cataloghez anumite secvente ca fiind ''cele mai frumoase'' pentru ca fiecare dintre ele a provocat sentimente imposibil de redat prin cuvinte. Mai jos, bucatile mele de distractie :
Leapsa poate ajunge la cine isi doreste si sper ca astfel amintirile amuzante si sufletesti isi vor face simtita prezenta

6 comments:

Andrei Răduţu said...

Foarte frumoase pozele:)
O mica precizare...pe mine ma cheama Andrei;))...Radutu e de fapt numele meu de familie;))...toate cele bune si un weekend placut:)

Cristian said...

Care e faza cu candidatul, ca tu m-ai mai intrebat asta acum mult timp,si nici atunci nu am priceput despre ce vorbesti?

Lord D'If said...

Ce flăcai fericiti în prima poza, putin în inferioritate numerica :)

COSMO CONDIMENT said...

Vai de mine si de mine!!!:)))))) f frumoase amintirile....I remember!!! Exact cum ai spus si tu... f greu de redat in cuvinte:))))) si acu` ma apuca rasu` dupa atatia ani:))))

Anne said...

uite asa trec anii si ramanem doar cu amintirile (pozele) :)

Adriana said...

As face si eu leapsa asta...dar nu am poze asa happy
hmmm
ciudat :))