Pages

1 December 2009

10 ciudatenii/realitati despre mine

Am gasit o leapsa la Catalin in urma careia se urmareste sa conturez un post egocentric. So....
  1. Nu folosesc sare si piper.
  2. In adolescenta, evitam sa dau papucii pentru ca ma gandeam mai mult la cel de langa mine. Drept urmare, eu eram cea care primea respectivii papuci in cel mai scurt timp posibil.
  3. Am devenit foarte tacuta si interiorizata de cateva luni. Prietenii imi spun ca nu e cea mai buna miscare, insa eu sunt sigura ca este mult mai bine astfel. (Pana in vara eram o persoana foarte energica si plina de viata).
  4. Am tendinta bolnavicioasa de a-mi dori cat mai multa liniste cat sunt acasa.
  5. Ma eneveaza diminetile si noptile.
  6. Mi-e teama de multe lucruri si nu imi explic de ce.
  7. Daca inainte imi doream sa fiu in centrul atentiei cat mai mult, astazi nu mai simt aceeasi dorinta iarasi bolnavicioasa de a acapara oamenii, ci doar de a fi invizibila in multime.
  8. Imi este somn mai mereu si cred ca o sa dau startul unui maraton al celor care rezista cat mai multe ore fara somn, voi iesi castigatoare cu siguranta!
  9. Imi doresc sa treaca cat mai repede timpul pentru a dormi din nou.
  10. Este un inceput de izolare sau mi se pare??!!?

5 comments:

Catalin said...

@9.. nu-mi place cum suna. E ca si cum ai spune ca nu vrei sa traiesti si astepti cu nerabdare somnul vesnic..
@10.. asa pare. :) Dar ne potrivim la multe puncte din punctele antisociale.

Raluca Mihai said...

Catalin, eram foarte adormita cand am scris postul. Cred ca m-am nascut dormind:)". Dar e bine de stiut :d

Lord D'If said...

La punctul doi protestez vehement!

Raluca Mihai said...

Eiii na cat de vehement:d

Adriana said...

probabil ca e si izolare
dar tot tind sa cred ca e oboseala psihica!