Pages

2 February 2011

Uof...

 A fost o perioada cand am inlocuit "bine" cu "binue" sau "ce mai faci?" cu "ceu muai fuaci?". "Da" s-a transformat in "Dua". In timpul jocurilor de rummy chicotele sau rasete ei erau nelipsite. Ea a devenit ultima mea conexiune cu marea. Cu Constanta. Cu.... niste clipe pe care nu le-as retrai. In schimb, alegerile ne-au facut sa fim aproape in anumite momente. Am sfarsit prin a ma atasa de ea si.... sa-mi fie dor. Din ce in ce mai dor. Tocmai pentru ca ne vedem rar. 
Baby.....imi lipsesti rau de tot.... :( uof....

2 comments:

Unknown said...

uof uof...cine ne-a facut bine ne-a facut,sa nu putem trai singuri:)

Unknown said...

Nu uitam nicicand o iubire mare...Si din cate am vazut din articolele tale nici tu.Niciodata nu o sa fie mai usor si nu cred ca timpul ne vindeca ranile...ramane doar speranta pentru refacerea sufletului.


Sa ai o seara cu zambete!