Pages

16 January 2010

Punct si de la capat.

Visez universuri paralele in care oameni pe care i-am iubit la un moment dat, iau forme hidoase si pleaca cand ma astept mai putin. Alerg langa ei si strig cuvinte pe care le-au uitat in lumea mea, dar nu e suficient. Se distanteaza, se transforma si se ucid intre ei pentru o farama de fericire pe care nici ei nu o inteleg, dar cred in ea pana la sange. Se pierd in urma unor intamplari care nu i-au definit nici atunci si nici astazi, dar se agata cu obstinatie si pasiune. Sterg chipuri care mi-au fost icoane in trecut. Timpul pe care nu-l pot intoarce nici cu ghearele mintii, iar calatoria acerba in care m-am aruncat nu mai cunoaste nici inceput, nici sfarsit, nici cale de mijloc. Let's enjoy the ride...

2 comments:

Shogun said...

stiam melodia... da' doar acum am vazut videoclipul. foarte

Omul-Ancoră said...

Enjoy the ride imi aminteste de o zi senina de iunie in care spuneam ca cerul meu e verde si deloc azuriu, e doar verde, poate cu putin roz.
Citesc povestea ta si imi revad povestea mea, reaud culori si revad sunete.
Sunt zile in care realizam ca bratele puternice care ne acopereau s-au transforma in brate ghimpate, sunt zilele in care trebuie sa hotaram daca vom continua sa traim cu visele din trecut sau daca ne vom continua drumul cu privirea inainte.

So, let's enjoy the ride !