Pages

18 January 2010

Sex. Pantofi rosii. Esarfa povestind despre Ysei Miake pentru EL. Acel EL prezent la nesfarsit din buricele degetelor pana in talpi. Pe care nici rochia alba dezbracata intr-un martie timpuriu nu vrea sa-l uite. Vorbim despre noapte cand invadam caldura altor trupuri mai albe sau mai ciocolatii, mai fragede sau mai aspre. Mainile mele nu cioplesc decat limite iluzorii, trasate de timpul tau. Am abandonat pantofii intr-o gara in care tu imi zambeai.... Sa nu uiti ca atingerile nu ne ajung pentru a ne apropia.

3 comments:

Adriana said...

draguta poza
cine e?
mama?

Raluca Mihai said...

:), nu, e o persoana foarte draga mie de sex masculin :)

Omul-Ancoră said...

"Sa nu uiti ca atingerile nu ne ajung pentru a ne apropia. "

Momentan simt nevoia sa ridic telefonul de pe podea si apelez un anume numar de telefon, desi am promis ca il voi sterge la un moment dat. Simt nevoia sa tip cuvintele tale, sa tip si dupa sa apas pe butonul rosu.
Ascult Parov, sunt printre preferatii mei.