Pages

25 November 2012

.....

Linisteste-te pentru cateva momente. Lasa-ma sa te privesc mai de aproape. Sincronizeaza-ti pentru cateva minute, respiratia de a mea. Simti? Ma simti? Constientizezi c-as opri toate cesurile? Le-as ingropa cu rugina, zgura si nisip doar pentru  a nu ne mai masura clipele! Blestemat timp care nu ne permite sa ne privim mai mult. Nu rosti niciun cuvant. Doar canalizeaza-ti energia care ti-a ramas spre mine. Mi-amintesc prima dimineata pe care am impartit-o : mi se pareau atat de ireale detaliile incat am inchis ochii pentru niste fractiuni de secunde. Nu. Eram acolo. Erai acolo. 
In timp ce dormeai, ti-am cautat inima. Batea. Se lupta pentru o noua zi. Daca ar fi vorba despre inima mea, te-as primi in ea cand ai avea nevoie de un loc safe pentru a te ascunde. Ti-as fi totul... doar daca m-ai lasa....

No comments: