Pages

28 November 2012

Noiembrie...

O perioada mai mult decat intensa in care n-am reusit sa ghicesc daca visez sau traiesc cu adevarat totul. Am inspirat prea multa liniste si fericire in plamani cat pentru cinci ani. Si mi-am amintit ce inseamna sa zambesti din senin, sa razi cu gura pana la urechi, sa te lasi pierdut in brate atat de cunoscute si straine in acelasi timp. Iubesc luna noiembrie, mai ales pentru ca te-am cunoscut pe tine atunci. Acorduri de chitara si tacere in care m-am simtit vie. As lungi la nesfarsit acest timp. Nu m-am oprit din simtit. Am renuntat la cenzura, la blocare, am iubit, am zambit, am plans. Totul la maxima intensitate. Am uitat ce inseamna timpul si am prefacut zilele in momente de amintit pe viata. A fost o toamna cum n-am mai avut de ceva vreme... 
Frumoasa sunt cand ma privesti si ma atingi... si da sunt indragostita. Mai indragostita ca acum patru ani cand mi-am abandonat mai mult de jumatate de suflet la mare. Sunt VIE! 


Astazi este testul de foc.... wish me luck :) 

No comments: