Pages

16 May 2010


  • In momentul in care am scris aceste texte aveam zece ani..daca am evoluat in acesti 14 care au trecut astept sa-mi spuneti voi... lectura placuta!


    Anul de gratie 1996..



    Unde esti?



    Unde esti


    te caut de ani intregi


    unde esti?


    ai disparut fara urma


    ca pasarea ce s-a saturat


    de lumea aceasta.


    Unde esti? ma intreb


    de fiecare data cand ma uit


    la poza ta.


    pierdut printre stele?


    nu! nu! nu stiu unde esti


    mi-am pierdut


    atati ani pentru tine!


    cred ca nu mai are nici un rost..



    M-ai uitat?



    Demult te-am vazut


    intr-o dimineata rece


    din prima clipa mi-a placut


    dar prin fum si disparut.


    parca erai un inger


    care ma ineca din priviri


    sorbindu-mi orice speranta


    pentru a cunoaste dragostea.


    m-ai uitat?



    De ce ai plecat?



    de ce ai plecat? de ce?


    pentru ca te-am inselat cu vorbe fara inteles?


    stiu ca e adevarat


    ca ai plecat.


    ai zburat cu aripile


    ingerului care esti


    inchis intr-o lume ciudata?


    de ce m-ai parasit, lasandu-ma


    singura pe vecie?



    Despre vis


    O realitate nedeslusita care ramane in sufletele oamenilor. Unele nu pot fi aflate niciodata, Acolo exista o imaginatie reala, N-o uiti niciodata. Este o vita plina de aventura.


    Nimeni nu stie visul lui cu adevarat. Intr-o zi il pierzi in alta il gasesti.



    Amintire



    Zilele curg ca petalele unui trandafir


    dintr-o gradina moarta...


    dintr-un cimitir vechi si parasit.


    pe morminte reci cu piatra putrezita


    adesea adorm cufundandu-ma


    in pamant cu mortii


    aducandu-mi aminte


    de ceva care niciodata nu va mai exista..



    Amintire II



    Amintirea ta ma cuprinde toata viata ca o suferinta trimisa de vorbele nerostite de noapte. Ziua stau langa mormantul tau plin cu amintiri, cu viata ta si cu a mea, cu o suferinta neincetata. Noaptea plang... in urma ta ai lasat lacrimi de sange si un suflet ramas in timp... de ce ai plecat?



    Cam atat... sincer si eu sunt destul de mirata... ramane la aprecierea voastra. Va multumesc!

1 comment:

Adriana said...

o mica scriitoare