Pages

21 May 2010

Toi....moi..nous...

Uneori ma tem de tacerea ta. Spune adevaruri pe care nu vreau sa le constientizez. Imi zgarie pielea cu semne de intrebare perfide. Imi raneste degetele mult prea fragile pentru a te atinge. Taie incet valul pe care l-ai scapat peste privirea mea si-mi dezgoleste ochii. Refuz sa te privesc in aceeasi maniera in care tu imi redesenezi liniile corpului. Asa-i ca adori sa-mi vezi mainile sangerand dor? Gresesc cand spun ca nu-ti mai amintesti nici numele meu? Daca in clipa de acum mi-ai revedea talpile in urma ta, le-ai urma? 
Astazi....alte brate imi povestesc despre mine insa... ma mint ca sunt ale tale.....si ma tem de linistea ta.... iar absenta ta imi scrijeleste un nou limbaj pe piele. Je ne l'aime pas comme toi....


Asculta mai multe audio Muzica

1 comment:

Adriana said...

tu iubesti altfel..cu pasiune