Pages

18 July 2009

10 lucruri care nu imi plac

Leapsa preluata de la Mami : Nu-mi place :
  • - simpla stare de fapt de a fi om mare
  • - ca uit oameni pe care i-as pastra aproape
  • - tacerea mea in momentele in care ar trebui sa vorbesc pentru a ma face auzita si mai ales inteleasa
  • - cand nu am timp de tine, daraminte de mine insami.
  • - ca as vrea sa retraiesc anumite secvente alaturi de oameni care au insemnat foarte mult la un moment dat pentru mine
Nu-mi plac :
  • - povestile oamenilor care au suferit
  • - diminetile in care in loc sa lenevesc alerg mai tare pentru a ma obosi
  • - serile in care timpul se incapataneaza sa treaca mai repede si nu imi ajunge suficient de mult sa te am aproape
  • - persoanele care vorbesc pentru a nu adormi
  • - ca uneori nu mai imi amintesc ce inseamna inocenta
  • Mai departe la Silvia, Adriana si cine isi mai doreste sa o preia.

1 comment:

Adriana said...

l-am fazut si eu :)