Pages

15 July 2009

Alandala

În nicio clipă, nu am crezut că te vei transforma în eter. Poate pentru simplul motiv că nu ai ştiut să îmi oferi decât o senzaţie de ireal şi nu una de materialitate. Iar dacă astăzi m-ai întreba de ce am ales să mă pierd în blandeţea ochilor tăi, nu aş cunoaşte răspunsul pe care impulsivitatea mea În nicio clipă, nu am crezut că te vei transforma în eter. Poate pentru simplul motiv că nu ai ştiut să îmi oferi decât o senzaţie de ireal şi nu una de materialitate. Iar dacă astăzi m-ai întreba de ce am ales să mă pierd în blăndeţea ochilor tăi, nu aş cunoaşte răspunsul pe care impulsivitatea mea ar putea să ţi-l dea. Fără îndoială, tu ai tace şi m-ai lăsa pe mine să descriu ultimele secvenţe ale acelui film prost regizat de la bun început. Însă nu ai de ce să te îngrijorezi, sunt mult mai puternică decât ai fi crezut vreodată şi nu am de ce să mă supar pe tine. Nici măcar pe mine. Poate doar pe simpla stare de fapt pe care mi-ai creat-o fără să conştientizezi. Şi timpul trece cu fiecare respiratie pe care o eliberez spre neant. E futila ideea pe care mi-am creat-o.... si tu nici macar... Prea putin conteaza acum...

1 comment:

Anonymous said...

foarte 'tare' melodia