Pages

1 July 2009

360....

  • "Dream as if you ll live forever, live as if you ll die today." - James Dean
360... locul virtual in care am cunoscuti oameni la care am tinut foarte mult, pe care am fost nevoita sa ii uit din circumstante mai mult sau mai putin relevante, care mi-au fost umbra sau nu, care astazi imi sunt prieteni materializati, care.... Mi se pare foarte ciudat sa vorbesc la trecut despre locul in care mai bine de trei ani am scris fie despre depresiile mele, fie despre persoane pe care le-am iubit/urat/detestat/invidiat. Am plecat de pe 360 pentru ca mergea din ce in ce mai prost, dar si pentru o persoana pe care o credeam draga. Spre sfarsit, s-a dovedit a fi.... o fata foarte diferita de cea pe care crezusem eu ca o cunoscusem din cuvinte. Same old, tell me something new, pussycat! 360-ul ma defineste intr-un fel. S-a vrut a fi o schimbare la 360 de grade a unor servicii oferite de Yahoo (e imposibil sa nu rad in clipa in care ma gandesc la sensul cuvantului "yahoo", dar asta e cu totul alta poveste). Revenind la beneficiile acestui spatiu virtual care mi-a adus lucruri bivalente, cred ca voi fi trista pe 13 iulie. Cred ca atunci voi pierde o parte importanta din trecutul meu.Ca un facut si 13 iulie. Era vara cand am descoperit 360-ul, cand.....vara cand se sfarseste. Need to change the wall... but the but it's to... but :) Poate maine-poimaine vor inchide si Blogger-ul.... sau poate nu... Adio 360! P.S. Ignore;)

Voltaj - Vara trecuta
Asculta mai multe audio Muzica

2 comments:

VirgoSs said...

ohh da..yahoo 360...cel mai bun prieten pentru cativa ani buni..pana sa aibe foarte multi prieteni :)))...pentru mine a fost ca un mic jurnal si un loc foarte bun pentru tratamentul sufletului.:)

Cristian said...

Cred ca toti vom ramane cu un gust amar dupa inchiderea 360-ului. Eu pt 360 nu m-am schimbat niciodata la mess 9, nu-mi placea pt ca nu are butonul de 360. Si acum tot nu-l folosesc ca nu gasesc nimic pt statu care sa mearga la el. Hyper nu merge si altele le descarc si au virusi. Arata bine, dar degeaba...