Pages

6 July 2009

Mi-e dor si doare

Un ultim fum tras dintr-o tigara pe care am uitat sa o sting acum multa vreme. Sau un suflet nestins, nici eu nu mai stiu daca era o inima sau o tigara. Cert este ca nu am stins nimic, daramite sa aprind. Nu iti cunosc nici acum limbajul, desi au trecut milioane de clipe de cand te-am privit. Am desenat timid o umbra pe care am uitat sa o leg de un trup viu. El era stins, dar tu nu vroiai sa recunosti si eu sa accept. Nu a existat in niciun minut sincronizare intre gandurile mele si pasii tai. Gandurile se pierdeau in eter, iar pasii se imprimau pe nisipul plajei in care nu m-am ratacit, Inca. Spuneam ca niciodata nu e prea tarziu. Pentru mine. Pentru tine. Dar pentru noi ? Stii sa-mi raspunzi? Am crezut ca intrebarile nu ne definesc, orice s-ar intampla. Numai ca distanta si-a spus cuvintele de adio si ne-a luat pe amandoi in furtuna. Linistea a renuntat la un moment dat pe rand la fiecare dintre noi. Eu te-am abandonat sau viceversa. Prea putin conteaza ce s-a petrecut in acea noapte rece si intunecata, lipsita de orice urma de alb. Nu am cazut in abis, dar nici nu m-am ridicat mai sus de orizont. Imi lipsesc doar luminile care se interpuneau intre noi si timp. Aminteste-mi ca amurgul nu va agoniza ce a ramas. Un ultim fum tras dintr-o tigara nestinsa. Un suflet …. Aplatizat. Imi e dor de …. Acasa. Imi e dor si doare.

2 comments:

Andrei Răduţu said...

Nu stiu ce sa zic de tine si povestea ta, dar imi aminteste de mine si povestea mea...hai sa iti arat cum am pus eu pe foaia virtuala a blogului meu sentimentul de dor(bineinteles, daca doresti sa vezi:D)http://trytothinknothingelsematters.blogspot.com/2009/07/mi-e-dor.html

Anonymous said...

sincera sa fiu mi-ai facut pofta de o tigara...have a light???