Pages

31 July 2009

Cinci

Desi potrivit acestei lepse, ar trebui sa vorbesc despre cinci lucruri care imi fac placere, voi exemplifica cinci lucruri din trecut care imi provocau o stare de bine.
Here we go :
  • 1. Naivitatea ce ma caracteriza cand credeam ca nu doar povestile au un happy-end.
  • 2. Dupa-amiezile de vara cand luam ipsos si incercam sa le dau materialitate gandurilor mele
  • 3. Entuziasmul meu cand o anumita privire ma urmarea
  • 4. Frenezia cu care scriam
  • 5. Puterea de a merge mai departe cand ceilalti imi spuneau sa lma opresc.
Mai nou, norii au puterea sa ma linisteasca si in special cei de la apus.

2 comments:

Adriana said...

ce frumos

Andrei Răduţu said...

O sa preiau si eu leapsa aceasta:)...multumesc si daca vei avea placerea, te invit sa vizionezi cum a iesit:)