Pages

2 July 2010

The bitter sweet taste...

Astazi implinesc trei luni de Bucuresti. Nu stiu unde s-au pierdut aceste mii de ore. Imi amintesc doar un peron, o imbratisare din care ma obstinam sa nu rup. Mi-ai zambit ca si cum urma sa nu ne mai vedem niciodata. Adevarul e ca nici azi nu am nici cea mai vaga ideea de ce ti-am permis sa-mi detii fiecare centimetru al pielii. Dar asta e o cu totul alta poveste. Spuneam mai sus ca am implinit trei luni de cand m-am...."capitalizat". Un om drag ma ameninta ca va profita de atitudinea mea de acum pentru ca Bucurestiul inca nu m-a ra(ta)cit. In aceasta perioada am fost fericita, m-am indragostit, am iubit si cred ca am fost si iubita, am cazut, m-am ridicat, iarasi am cazut impiedicandu-ma de oameni din trecutul si prezentul meu... Sunt mii de cuvinte pe care as vrea sa le scriu aici, insa...... melodia va exprima mai multe decat careva litere ingramadite intr-un html prost inteles.