Pages

25 July 2010


Tremur si tac. O tacere dupa care ai tanjit. Nu-mi era deloc dor de liniste. As vrea sa-mi opresc tipatul si sa nu ma mai doara. As vrea sa-mi sfasai pielea. Sa mi scot urma de.... tine. Sa mi vindec ranile. Sa nu simt nimic pentru tine. Sa mi te scot din minte, simturi, povesti.... 
Inca tremr. Nu sunt o femeie puternica. Am vrut insa ai avut grija sa ma ucizi cu tacerea ta. Imi spui adevarul pe care ai vrea sa-l cred. La naiba cu tot! Cu mine! Cu ce am trait in apropierea ta! Lasa-ma sa ma pierd in trecut si poate astfel vei scapa... tu n ai avut sentimente. Te-au incercat doar instincte animalice... si pentru asta..eu nu sunt vinovata!

1 comment:

Alina said...

Ba da, esti vinovata :p
Sagetatoarele sunt femei puternice dar sensibile si invata mai greu din greseli. Tre' sa avem o discutie serioasa odata :)