Pages

27 July 2010

Try

  • Idei...nefinalizate: 2009-2010


  • Obisnuiesc sa ma ascund in spatele unui zambet care si ar tipa la nesfarsit..........pustiul....
  •  
  • Nu stiu sa-ti povestesc despre mine in limba pe care tu o... eliberezi in strainii pe care incerci sa-i cunosti. Ma recunosti in vreun chip ?
  •  
  • Mi se intampla uneori sa ma incerce un sentiment inexplicabil de dor. De ganduri. De tine. De mine. De noi. Intrebarea e de care...NOI???
  •  
  • Poate ca trenurile pe care le-am pierdut in drumul spre tine si-au regasit sinele in orase mici si pustii. Iar garile abandonate in timpul care nu apartinea niciunuia dintre noi.
  •  
  • Te recunosc cu fiecare zi tot mai usor, dar nu stiu daca tu constientizezi. Am mutualizat in atat de multe lucruri incat nu stiu daca mai mult mi-am imaginat sau chiar ai inteles cu adevarat ceea ce am incercat sa-ti arat/spun. Astazi te recompun din bucat. 
  •  
  •  
  •  

No comments: