Pages

21 November 2008

Efectul noptii!

2008


2006


Un simplu telefon de "La multi ani" a provocat o adevarata Katrina in jurul meu : in loc de "servici usor" am spus "o zi buna" (fiind trecut bine de ora 1 am), m-am intors la birou de trei ori uitand pe rand telefonul, cheile si bonul pentru taxi. De fapt, pe toate le pierdusem prin geanta, mai putin bonul. Pe langa toate aceste secventa, ma incerca un sentiment de euforie nemaipomenit si nu trasesem pe nas! Cand am intrat in casa m-am speriat de lumina si am mai si alunecat (sunt o impiedicata si jumatate, nu degeaba mi-am rupt ambele maini de doua ori si nu cazand pe gheata/zapada ci... pe ganduri, dar asta e cu totul o alta poveste pe care o voi spune la momentul potrivit). Cand m-am linistit mi-am dat seama ca totul s-a intamplat pentru ca am auzit vocea cuiva si un "multumesc" si "da ma simt bine".... Damm, negrule ca si acum ma faci sa tremur de emotie... dupa 2 ani... O. e un episod placut care s-a petrecut in urma cu 2 ani, intr-o sambata de noiembrie, cu Chanel Allure Sport, o plimbare prin magazine, un cd cu "Killing me softly" (un film cu adevarat hot :D), zile petrecute separat, dar niciodata impreuna, un tort bun tare si acum mor de pofta cand imi amintesc ce bun era, un maraton de agitatie din partea amandurora, o tristete continua din partea mea pentru ca nu-mi dadea suficienta atentie.... frumoase amintiri ma leaga de el.... i-am iertat multe, am uitat multe, imi e dor de el, da.... si sper sa fie bine, oriunde s-ar afla! Negrule... noi sa fim sanatosi!

P.S. Esti singurul baiat cu care am poza pe hi5 :))








1 comment:

E.A said...

si parca nu mi'e asa dor de vremurile alea :D ..doar de cateva persoane