Pages

6 November 2008

Pustiu si atat.

Luna noiembrie mi s-a parut dintotdeauna speciala. Poate pentru ca ma fascineaza aceasta perioada in sensul ca oamenii, intamplarile, povestile, simpla culoare a cerului.... totul e diferit. In noiembrie imi amintesc mereu de O. , chiar de cateva zile am impresia ca ii aud vocea si din reflex intorc privirea... poate poate apare fundul ala sexy. Sau am impresia ca miroase a Chanel Allure Sport... E ceva ciudat in aer... Negrule pentru toate lucrurile petrecute, iti multumesc ;)

Nu te-am iubit. Ai creat in mine un sentiment atat de frumos incat nu am putut sa-i redau semnificatia in cuvinte. Ma fascina felul in care imi povesteai intamplari cotidiene sau evenimente care ti-au schimbat total viata exact atunci cand te asteptai mai putin. Chiar nu te-am iubit. Ma simteam orfana in absenta ta. Ma infiora linistea din jurul meu si lacrimile incepeau sa-mi curga cu o repeziciune incat nu reuseam sa ma mai misc. Am avut impresia ca tu care mi-a deschis ochii. Insa depindea doar de mine. Nu eram o marioneta si tu nu erai nu papusar. >De fapt, in nicio clipa nu am stiut ce inseamna sa iubesti cu adevarat pe cineva. Daca oferi totul numai ramane nimic si trairile dintre persoanele respective se termina brusc. Mereu vrei tot mai mult si la un moment dat nu mai ai ce sa dai. Ramane un gol care nu mai poate fi umplut. Pustiu si atat.





show_12cc5656f0967d(448, 46);

Joss Stone - Right To Be Wrong
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments: