Pages

5 September 2010

Cuvinte sau...nu

Am inceput sa pierd din franturile trecutului pe care l-am impartit la un moment dat. Nu stiu daca iti pasa sau daca a contat in vreo clipa pentru tine pierderea mea. De fapt, nu m-ai avut in adevaratul sens al cuvantului. Doar m-ai posedat. M-am mintit cu iluzia unei dorinte carnale care nu se va sfarsi prea curand. Numai ca.... s-a terminat la fel de inopinant cum a debutat. 
Astazi pasii m-au condus spre locurile in care ne sarutam ca adolescentii. Unde mi-ai spus ca...... ma intreb unde se pierd aceste clipe. Unde dispar toate trairile, atingerile, cuvintele.... toti fluturii pe care ii simteam cand ma imbratisai desi stiam ca e o minciuna totul... ce se intampla? Cum stim ca trec mai repede ca o pocnire de degete? Esti inca ancorat in lumea mea... si nu stiu daca vreau cu adevarat sa te eliberez....

3 comments:

Unknown said...

elibereaza-l...altfel te va distruge...

Raluca Mihai said...
This comment has been removed by the author.
Raluca Mihai said...

Deja a facut-o