Pages

19 July 2014

Voi tine ochii cat mai inchisi si voi zambi in timp ce te distantezi de mine pentru ca tu nu pleci cu adevarat. Doar ma reobisnuiesti cu absenta ta fizica, cu vocea care nu-mi va mai spune pe nume, cu mana care nu-mi va mai atinge tamplele dimineata. Sunt cuvinte pe care mi le repetam in fiecare zi chiar de dinainte sa te cunosc. Pe atunci, incercam sa-mi imaginez cum ar fi daca ai disparea in situatia in care tu imi erai strain. Twisted, I know. 
Doar ca ai aparut cumva in drumul meu cand ma asteptam mai putin si ai avut grija sa nu mai pleci o perioada. Timp in care mi te-au tatuat pe piele sub forme inimaginabile si mi-ai scris o poveste pe care nu reusesc sa mi-o amintesc. Oare... ? Nici eu nu mai stiu cum si in ce fel. Zilele astea o febra ciudata m-a cuprins si am visat.... te-am visat asa cum ai fost la un moment dat in viata mea si am impresia ca de fapt aceea a fost realitatea care mi-as fi dorit sa se fi intamplat.... But then again.....
 

No comments: