Pages

2 July 2014

Despre o regasire...

Materializarea spectacolului a reprezentat pentru mine cumva regasirea mea. Inca de la inceputul cursului eram oarecum pierduta prin diferite spatii ... sau ma voiam a fi ratacita pentru ca imi placea mai mult senzatia de om ce are nevoie sa fie salvat de altii. Stiam de multa vreme ca nu ceilalti trebuie sa ma salveze, ci ca doar eu insami o pot face. Doar ca m-am obstinat sa raman astfel mult prea multa vreme.
Pe tot parcursul cursului, mi-am amintit de persoana care sunt cu adevarat insa pe care am evitat-o un timp indelungat. Treptat, am invatat iar sa ma deschid in fata strainilor, mi am amintit cum este sa oferi fara sa astepti nimic in schimb, cum sa descoperi oamenii de langa tine. A fost o perioada dureros de dulce pentru ca redescoperirea propriului eu te zguduie de vreme ce l-ai ascuns o vreme.
Mi-am mai dat seama ca reapucandu-ma de actorie, toate lucrurile frumoase pe care le'am facut la un moment dat s-au intors viata mea pe nesimtite. Sunt foarte multe cele pe care as vrea sa le ating in acest feedback, insa nu cred ca mi-ar ajunge timpul.
Mai exact, am reinceput sa scriu, sa fac presa, am cunoscut oameni speciali si m-am indragostit.  A fost o calatorie frumoasa pe care as mai face-o inca o data' insa nu cred c-ar avea acelasi impact asupra mea.
As vrea sa va multumesc fiecaruia in parte pentru momentele impartite, pentru povestile impartasite, pentru ca am legat prietenii durabile si mai ales pentru ca mi-am amintit cum e sa fii fericit. Am fost fericita si am ajuns pe scena. Si mi-am dat seama ca acolo vreau raman.

No comments: