Pages

1 August 2014

 
Ieri a fost o zi minunata pentru ca datorita unui bun prieten, Andrei, am vazut materializandu-se o suma din textele pe care le puteti citi pe blog atunci cand va rupeti din timpul vostru. Sunt foarte multi cei carora imi doresc sa le multumesc pentru aceasta realizare. Am constientizat ca daca nu as fi suferit atat de mult, daca nu as fi trecut prin chinurile prin care nu am trecut, nimic nu s-ar... fi infaptuit. Astazi stiu ca toate lucrurile se petrec la timpul lor si ca nu degeaba nimic nu e intamplator. Nu putine au fost momentele in care am incercat sa renunt la a mai scrie pentru ca simteam ca ard de fiecare data cand ieseau din mine urmele pe care mi le-au lasat oamenii care la un moment dat mi-au rasarit in cale.
Adriana Raluca se numara printre cei care au avut incredere in mine si m-au incurajat sa nu renunt. Angela Ribinciuc este cea care m-a descoperit si m-a ajutat sa prind incredere in mine cu fiecare rand pulblicat in ziarul cu care am colaborat timp de sapte ani. Andreea Mse iarasi m-a sustinut in clipele in care imi era greu sa mai continui. Radu Cartianu mi-a repetat timp de un an sa nu renunt pentru ca el crede in mine. Sonia Mihaela mi-a fost aproape iarasi atunci cand mi-a fost cel mai greu. Elena Sandu se numara printre primele persoane care m-au citit in ziar si pe hartie. Cristina Si Bogdan Ciupitu, sora mea, care practic a fost modelul meu de mica, Silvia Mihai, mama mea, care m-a pus in legatura cu Angela si de la care am preluat o buna parte din sensibilitate. Mihai Costache, proful meu de teatru, datorita caruia m-am redeschis..... Sunteti multi cei care m-ati ajutat si inspirat. Nu pot decat sa va multumesc. Si o fac in fiecare zi Si Williams Dominick Nzikou, iti multumesc si tie ca m-ai inspirat
Andrei Alexandru.

No comments: