Pages

20 May 2008

And so on...



Dintotdeauna propria-mi viata mi s-a parut un adevarat uragan de emotii si trairi intense pe care nu am avut cum sa le ascund. Am cautat/asteptat fara incetare un om care sa-mi stapaneasca gandurile, care sa-mi motiveze intr-un fel sau altul existenta. Am crezut ca prin el ma voi redescoperi si mai ales recunoste. M-am legat de numerosi oameni care au stiut sa ma pretuiasca sau nu. Mult prea tarziu am inteles ca ei de fapt s-au speriat de preaplinul pe care il ofeream atat de devreme. Am fost si sunt perfectionista, cu toate ca idealul ramane la stadiul de idee :

Somebody : - "...tu nu ai de gand sa iti gasesti un barbat sa te aprecieze pent ru ceea ce esti ?"

Me : "nu-mi sta gandul la asta acum"



Somebody : "Ma rog, toate la timpul lor insa ai nevoie de cineva langa tine sa te sprijine moral macar! cum vezi tu barbatul ideal pt tine ?"

Me : "ce imi doresc de la omul de langa mine? Sa incerce sa ma inteleaga, sa ma atraga fizic, sa existe acea chimie in clipa in care ma uit la el, sa nu mai fie nevoie de cuvinte, sa ma linisteasca simpla lui imagine, sa fie glumet, un pic funcky, sufletist, sa stie sa ma asculte, sa-mi arate ca insemn ceva pentru el si nu sa-mi spuna, mai degraba sa-mi arate decat sa-mi spuna din complezenta, sa am ce sa discut cu el, preferabil in engleza sau franceza sa stie sa ma menajeze...pana mea nu mai stiu "

Somebody: "important e ca stii ce vrei. O sa il gasesti pana la urma

Me: when a little pink pig shall fly up in the sky!"

But then again maybe a pink pig is flying by this moment up in the sky. Do you see it? I don't


1 comment:

Anonymous said...

la cat de bine arati..nu m.as mira sa nu.l gaesti pe acel care te va intelege ..mai degraba vei atrage tipi sexi si cre vor doar ..sti tu:D adica nu ti.as fi zis asta daca aveam o zi rea probabil iti ziceam si eu A DA O SA.L GASESTI
:))
sincer habar nu am daca o sa.l gasesti ..dar stiu ca atunci cand te astepti cel mai putin el e acolo ..doar trebuie sa.l vezi si nu uita sa te uiti i jurul tau..poate e si nu.l vezi :)
in concluzie iti sta f bine cu negru.esti sexi..draguta si simpatica!
numai bine :)