Pages

29 May 2008

Nervi oftica

Am crezut dintotdeauna ca pot. Pur si simplu, ca pot. Nu ceva anume....
Am crezut dintotdeauna ca merit tot ceea ce mi se intampla, ca fiecare act al meu se va rasfrange mai mult negativ decat pozitiv asupra mea...
Am crezut dintotdeauna ca voi invata sa fiu rea cu cei din jur si cu mine. Ca nu voi mai lasa pe nimeni sa ma cunoasca realmente. Ca voi putea sa fiu eu in fiecare clipa... ca nu ma voi mai ascunde... ca voi putea face tot ceea ce imi doresc....
Dammm sunt eu incapabila sau ce???

2 comments:

green_ayame said...

tu esti singura care isi impune limitele..."trebuie" sa crezi cu toata fiinta ta, nu doar cu 90%, fiindca in final primim ceea ce dam (exista o lege nescrisa a compesatiei, chit ca nu e vizibila la inceput). si daca nu vei lasa pe nimeni sa te cunoasca cu adevarat, atunci oamenii nu vor stii decat o umbra, ceea ce e pacat, mai ales la calitatile tale ;)

Anonymous said...

esti bine..cum esti..:)