Pages

5 May 2008

;))









I JUST LOVE THIS SMILE...




and these lines....




Aceste randuri au fost scrise in urma cu un an...

"
Nu am inteles nimic din ceea ce am trait pana acum. am crezut ca daca imi traiesc viata la maxim fara sa ma gandesc la consecinte, va fi mult mai bine si nu voi mai avea nimic sa-mi reprosez. Paradoxal, regret si utimele strazi pe care mi-am lasat urma, oamenii pe care i-am dezamagit, privirile pe care le-am umplut de ura si.... nu stiu ce sa mai fac. Nu e o solutie nici starea pe care o am acum, insa nu pot trece peste si sa ma comport ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic cand... s-au petrecut atat de multe evenimente incat nu stiu daca mai imi doresc sa mai cunosc alte imbratisari, alte priviri. Nu cred ca mai am ce sa ofer, ma simt pustie si nu mai vad culoarea din spatele cuvintelor.

Am impresia ca am cazut intr-un abis atat de adanc incat nu am cum sa ma ridic si sa spun ca as putea sa nu ma ranesc catarandu-ma pe crestele lui pline de ura. Mi-ai replica ca nu ma niciun motiv, ca nu ar trebui sa fiu dezamagita de mine, ci de ceilalati, ca eu nu ma gresit cu nimic, am crezut doar ca actionand astfel ma voi putea rupe de trecut si nu ma voi mai agata de cei care nu mai sunt, de oamenii care au trecut ca o boare tarzie de primavara.

Am fost si fericita, nu neg, as fi mai mult decat ipocrita daca as sustine asta, dar.... acest dar imi sterge din forta si nu mai sunt eu, sunt doar o imitatie a unui chip desfigurat de zambete false, de complezenta, de.... am o masca de care nu ma pot desparte si am impresia ca daca ma tin strans de ea voi reusi sa.... uit de ceea ce am facut, nu stiu ma cred o victima, dar eu am orbit, si nu mai am in fata decat un intuneric care se adanceste pe clipa ce timpul pleaca de langa mine si nu vreau sa te mai vad in fiecare om care aduce putin cu tine, care imi provoaca sentimente de aparare, tu esti mort, nu mai existi de mult prea multa vreme, dar eu ma incapatanez in ideea ca tu a fost singurul care mi-a aratat ca nu exista oameni ferciti, ci mai mult sau mai putin tristi, ca nu exista relatii, ci oameni care se inteleg mai bine cu alii decat cu ceilalti, ca fiecarui zambet ii corespunde o incruntare si nu are niciun rost sa ne complacem in a le face pe plac celorlalti.

Ce ar mai fi de spus? Adio"

Straniu e ca de atunci am devenit un alt om care zambeste desi tremura in clipe in care il vede pe cel aproape de care a simtit... Ma simt bine cu mine:)



And I just love this song :


In a world of desire,
oh who would come and catch you when you fall
in the wind and the fire?
oh who would come to save you?

High above any danger
Locked inside the tower of your mind,
dreams are veiled; passion blinded.
Safe from fear and fire.

Oh who will find me?
In your midnight eyes, I see a summer sunrise.
Fly far beyond these silver winter skies.
I see a beautiful life. Oh, come and get away.

Do you see the horizon?
Walk upon the water, you will find
all is still and yet alive
in the morning light.

Oh who will find me?
In your midnight eyes, I see a summer sunrise.
Fly far beyond these silver winter skies.
I see a beautiful life. Oh, come and get away.

Dance dance in the morning light.
Open your darkened eyes.
Hey, hey, it's a beautiful day.
It'll be ok. It'll be ok.

Take a look, spin around, this is where I find you
where the roses bloom.
Leave your cares, leave your fears, leave them all behind you yeayah.
It's a beautiful day in the city of shining light.
It's a beautiful day. This is where I find you���������?
yeayah

Oh who will find me?
In your midnight eyes, I see a summer sunrise.
Come and get away.







1 comment:

Luis Istodor said...

WOW ..., U have a very nice smile, ... even in ur place ;)), be safe and enjoy ur time !!! - KISSESsss, ... ur friend !!!