Pages

13 February 2009

La vie en rose .... no shit!


Cam acum un an pe vremea asta imi ajunsesem in "Downloads", filmul "La vie en rose". Despre viata lui Edith Piaf, felul in care a reusit sa seduca cu vocea ei de vrabioara chiar si cele mai reci inimi desi aparenta nu prea o ajuta. Marturisesc ca este singurul film frantuzesc pe care am avut rabdare sa-l vad pana la capat fara sa-l dau pe "Mute". Numai ca existenta micutei vrabiute nu a fost tocmai colorata pana la un moment dat in care a fost descoperita. Treptat a devenit mica minune a Frantei postbelice si i-a cucerit pana si pe americani unde si-a gasit sufletul cel mai aproape de al ei. Numai ca s-au pierdut unul pe celalalt intr-un accident aviatic. Respectivul moment a fost incepul declinului lui Edith. S-a stins intru-un mod previzibil, insa pana in ultima clipa a avut pofta de viata si mai ales de muzica. De atunci, imi place muzica ei. Secventa care m-a impresionat pana la lacrimi a fost cand a cazut de pe scena in timpul unui concert. Cata pasiune si cata vana cu toate ca pe dinauntru se stingea. Din ce motiv am inceput cu aceasta mini-cronica de film? Pentru ca viata e roz cand iti dai si ultima suflare pentru ceva sau cineva. Azi a fost 13. Si vineri chiar... maine e 14. Nu sarbatoresc nimic pentru ca urasc din tot sufletul ipocrizia cu care cei din jur isi spun un "te iubesc" uitat intr-un colt al pretextului...."Azi ne sarbatorim dragostea care ne-a unit, dar pe care am uitat-o la un moment dat intr-un colt de.... canalizare!". Pe dracu!
  • "Spune-mi ceva frumos.... am nevoie sa aud asta..."
  • "Mi-e dor de tine...."
  • "Si mie imi e dor....dar nu de tine, ci de ....el"
Nu mai cautati scuze pentru a iubi, recunoasteti ca va temeti sa o simtiti zi de zi. Priviti-va in oglinda si cautati-va in celalalt. E singura voastra salvare, insa nu si a mea.... Today we don't need love, just..... a tear in open.

1 comment:

Anca said...

Hello, eram in trecere de pe un blog pe altul, si mi-a placut ultimul tau post, de la care am ajuns la asta. multa dreptate ai, mai ales cu coltul de canalizare. tare dragut scrii, imi place.