Pages

8 February 2009

Trendul blogulului

Vine un moment in viata virtuala sau reala a fiecarui blogger cand e intrebat de ce isi publica pe internet aberatiile. Pe moment, e tentat sa raspunda ca a devenit o obisnuinta si ca nu s-a mai gandit de ceva timp la acest aspect. Ar putea spune si ca se simte bine impartasindu-le celorlalti trairile, cuceririle, noptile pierdute cu scopul suprem de a te distra, pozele pe care le-a facut cu diferite ocazii mai mult sau mai putin fun, propriile opinii, dar si frustrari. Exista doua riscuri in momentul in care iei decizia sa ai blog : fie devii dependent si incepi sa povesteste si ultima pozitie pe care ai incercat cu papusa gonflabila, dar deosebit de uman/a, fie publici rar, dar bine. Exista si cazuri in care esti atat de bun in ceea ce faci incat publici zi de zi, scrii despre tot ceea ce faci si iti atragi un numar frumusel de vizitatori. Desigur ca nu acest numar e cel important, ci cel al persoanelor cu care socializezi. DAR..... risti sa te cunoasca foarte bine cei care te viziteaza si atunci te transformi intr-un individ mai mult decat vulnerabil. Too bad! Or not!

De ce am eu blog?

Hmmm...... pentru ca e la moda? Nop. Pentru ca imi place sa scriu? Nop. Pentru ca... am cunoscut cativa oameni, unii sub forma materiala chiar..... Pentru ca.... adevarul e ca am blog pentru ca initial intampinam o anumita cenzura in locul in care publicam inainte, si anume un ziar. Pe 360 si aici e diferit si pe langa asta, daca ma paleste inspiratia deschid un browser si scriu, acolo trebuia sa astept o saptamana si putin pentru a citi. Nu neg mi-e dor de nu ma vad sa public in locul meu, mai fac greseli de genul o data la sase luni..... Si mai am blog pentru ca am nevoie sa fiu apreciata si sa citesc cuvinte frumoase din partea unor oameni formati din biti si pixeli. Cred ca astea sunt motivele. Nu prea exagerat scris, dar nici suficient. La buna recitire!

No comments: