Pages

17 February 2009

Respiro


Nu am stiut in nicio clipa sa respir suficient aerul pe care il aveam in preajma mea. Poate fiindca m-am temut sa nu ma sufoc si sa nu mai vad lumina. Nici pe aceasta din urma nu am reusit sa o cuprind cu privirea pentru ca automat incepea o durere neobisnuit de placuta in tample si inchideam ochii. In tot acest timp am fost oarba, surda si mai ales tacuta. Muta la orice cuvant pe care mi l-ai spus, oarba la fiecare privire pe care mi-ai daruit-o in minutele in care parca ma dezbracai de piele, carne, de tot ce putea ascunde acea aparenta de om dominator. Nu am vrut sa te sperii, nici sa intru in cel mai ascuns loc al trupului tau. Nici macar sa te distantez.... Multe am urmarit, prea putine am atins. Sau nu mi-am dat seama ca in realitatea e asa cum imi spusese ea demult intr-o noapte rece de noiembrie.
Marturiseam mai devreme ca nu am stiu sa respir aerul din apropierea mea. M-am obstinat sa nu invat si acest aspect vital deoarece imi doream sa ma bucur cat mai mult de oniricul pe care il simteam. Straniu..... sau nu. Irealul nu se traduce niciodata prin material. Poate doar in spatiul nelumesc al celor mai putin normali. Numai ca eu nu fac parte din acea categorie, ci din cea a celor cu capul in nori si cu picioarele pe pamant. Uneori.
Deunazi am realizat ca am gresit. Nu neaparat cu ceva, nu neapartat cu un cuvant, o fapta sau o privire. Am gresit crezand. In ce nici eu nu mai stiu. Cert e ca migrena de care vorbeam mai sus tine de doua saptamani si nu trece nici cu lovirea de un perete.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • Bati la poarta nebuniei mele
  • cauti adapost,cauti adapost,pentru stele
  • mai e putin si-ai sa-nveti sa respiri
  • ia-ma sub piele iubito
  • adanc,tot mai adanc in delir.
  • Bati la poarta nebuniei mele
  • cauti adapost,cauti adapost,pentru stele
  • mai e putin si-ai sa-nveti sa respiri
  • ia-ma sub piele ,iubito
  • adanc,tot mai adanc in delir.
  • Cu trup sfasiate,sub tample pasind
  • prin porii pielii tale strecor,
  • trupul meu lichid,
  • saruta-ma-n soapta,striveste-mi buza rece
  • de oglinda-n care,
  • ploaia vine sa se-nnece.
  • Cu trup sfasiate,sub tample pasind
  • prin porii pielii tale strecor,
  • trupul meu lichid,
  • saruta-ma-n soapta,striveste-mi buza rece
  • de oglinda-n care,
  • ploaia vine sa se-nnece.
  • As putea fi ploaia care te intristeaza
  • as putea fi scarile pe care te-ai obisnuit sa cazi
  • as putea fi cel care te imbratiseaza
  • dar eu sunt palma,eu sunt palma
  • ce-ai primit-o azï.

No comments: