Pages

29 June 2010

And I ask myself day by day, how can anyone make your day? How can a stranger move your entire world just by one look? What's the thing that makes him diffrent? Can it be the smile? The touch? The way he kisses you each night he makes you his? Or it's only the feeling you have when the two of you become one...one soul, one heart, one world? Let me tell you something... Even if the rain falls instant by instant....it can not erase your traces.... Sit down and listen... e aici...in fiecare vioara, in acordurile de chitara pe care le eliberezi in noaptea care nu-ti apartine... sa ti soptesc ceva? 

I NEVER TRIED TO REACH YOUR EDEN
  • Simt o durere ciudata in maini. Cred ca se transpune din suflet, numai ca nu stiu din ce e compus el. Poate din franturi de atingeri care provoaca o afectiune indescriptibila. Din priviri pe care nu ai vrea sa le uiti pentru nimic in lume. Din cascade de cuvinte pe care ai vrea sa le opresti si sa te pierzi in tacere. In linistea pe care ti-o ofera niste ochi blanzi ca ai tai. Nu-i mai are nimeni si cred ca si tu stii asta, insa nu vrei sa recunosti. Poate ne-am aflat mai departe unul de celalalt chiar atunci cand am fost un intreg, dar nu ne-am mai gandit.... a contat doar ca ne vedeam, ca eram materiali si nu formati din sunete pe care oricum niciunul dintre noi nu le intelegea. Ne placea sa ne pierdem in secvente care nu se vor mai repeta. Pentru ca tu nu vrei, pentru ca eu nu pot.... sa.... nu stiu sa ce. Durerea pe care o am in maini se intensifica pe minut ce scriu aceste ganduri si simt ca nu o pot opri. Nu ma incearca tristetea, nu ma gandesc deloc la ceea ce s-a intamplat pentru ca a fost frumos... mai mult decat sublim. Nu cred ca exista cuvinte care sa descrie trairile dintre noi. Stii de ce? Pentru ca au fost unice. Am fost acasa.... si am vazut realitatea prin ochii tai. M-am ratacit prin ei si am iubit senzatia asta. Mi-am dorit sa o pastrez pentru ca imi crea o stare diferita de binele cu care eram obisnuita. Durerea din maini inca se amplifica, dar e o durere placuta si nu una pe care as vrea sa o inlatur. Desi lacrimile cad si se lovesc de mine, ele nu pot ineca sentimentele.... mi-e cam frig, dar asta nu inseamna ca nu sunt puternica. Sunt.... dar tu nu crezi... Nici unul nu este vinovat de situatia creata.... e doar viata care-ti fura minunile care indraznesc sa dureze mai mult de trei zile. La noi.... la acel ceva al nostru cum il numeai sau inca il mai numesti tu miracolul s-a materializat in nopti superbe in care imbratisarile si atingerile erau complete. Este punct in prezent.... In urma cu ceva ore.... sute de ore.... iti zambeam. In clipa de acum.... IMI LIPSESTI. Dar nu stiu daca iti este dor de mine.... 
 
  • pentru o rana inca sangeranda...

No comments: