Pages

11 June 2010


Daca m-ai intreba de cine imi este cel mai dor in aceasta clipa,  ti-as raspunde ca de tine, insa nu stiu daca tu mi simti absenta. Nu imi lipseste puterea afirmand acest lucru, nu imi dezvelesc slabiciunile, nu-mi abandonez cuvintele in tine. Nici macar nu te mint. Doar mi-e dor si nu-mi amintesc cum se sterge veninul. Il cunosc mai bine decat-ti imaginezi si nu… nu te astepta sa-mi las venele sa curga durere doar pentru ca tu ai disparut din lumea mea. As vrea sa nu te mai intorci niciodata in mine, sa renunti la imaginea mea de fum si sa primesti in universul tau atat de fragil, oameni adevarati. Nu stafii ca mine. Nu silfide care stiu doar sa-si rastigneasca umbra odata ce incep sa-si cante povestea. Nu se poate trai cu atata rautate si  atat de putina incredere in ceilalti. Poate am gresit cand ti-am spus ca nu mi mai aduc aminte ce inseamna sa…fii TU. Nu mai stiu.... aminteste-mi cum era....


Asculta mai multe audio Muzica

1 comment:

Adriana said...

frumoase cuvinte