Pages

4 June 2010

Lasa-ma sa-ti spun cateva cuvinte de adio. Nu am vrut in nicio clipa sa te ranesc. Poate am vrut sa-ti traiesc viata. Cea pe care am inteles-o din lucrurile pe care mi le-ai povestit in acea noapte rece si trista de...noiembrie. Nu, nu imi este deloc dor de tine. Nu iti simt lipsa absoult deloc, dar stiu ca astazi nu avem decat optiunea de a desena tristetea din cuvintele pe care nu am stiut sa ni le spunem in acele ore tarzii de iarna. Minutele ne dureau si vroiam sa ne anulam in clipele de... nesiguranta. De noi. De mine. De tine. Inca imi ranesti pasii, iar mainile mele inca plang a .... fericire de moment, dar nu pot nega. Cioplesc privirea pierduta ... a statuii pe care tu.. ai sfarsit o... tu-ti mai amintesti de mine? Eu da...mereu ... in fiecare clipa... si sangerez a absenta de... tine..

Asculta mai multe audio Diverse

1 comment:

Adriana said...

ma gandesc..pentru cine e?