Pages

1 June 2010

Dansez in ploaie doar atunci cand stiu ca nu ma privesti. Cand te pierzi in lumea mea atat de fragila, compusa din sunete mute de durere si povesti fara sfarsit. Iti multilez chipul de fum cand sting tigarile neaprinse de amintirea orelor in care ti-am apartinut. Nu te am posedat in nicio clipa in maniera in care m-ai avut tu. In modul in care m-ai simtit cand ti-am spus ca....te iubesc. Te iubesc si nu ma tem sa-ti spun... dar stiu ca tu nu simti nimic pentru mine. Oare traim doar o iluzie?
Cant in ploaie cand tu iti desenezi rolurile pentru minutele in care ceilalti te cred zeu. De fapt esti un om ca mine si ca ei... Te iubesc si mi-e teama ca nu ma auzi.... Je ne veux pas t'oublier mais tu m'as deja oublie...
 

1 comment:

Adriana said...

ador ultima fraza:
Je ne veux pas t'oublier mais tu m'as deja oublie...