Pages

30 June 2010

  • Sa te feresc de visurile tale...
    Sa te ascund de clipa care moare...
    Nici n-am sa-ncerc
    Puterea asta trebuie s-o ai tu!
    E pentru tine!..

    Sa te feresc de ochii din oglinda
    Lumina lor pe tampla ani sa-mi ninga...
    Nici n-am sa-ncerc
    Puterea asta trebuie s-o ai tu
    E pentru tine...

    Trebuie s-o ai...
    s-o ai tu...
    E pentru tine...
    Trebuie s-o dai
    S-o dai tu...

    Sa-ti deslusesc mirajul implinirii,
    Sa te ascund de focul amintirii...
    Nici n-am sa-ncerc
    Puterea asta trebuie s-o ai tu!
    E pentru tine!

    Sa pot pasi pe pasii umbrei tale
    Sa ma zidesc in coltul gurii tale
    Nici n-am sa-ncerc...
    Puterea asta trebuie s-o ai tu!
    E pentru tine...
    Trebuie s-o ai.. trebuie s-o ai...
    s-o aï tu...

 
  • Desculta imbratisam copacii
  • umbrele frunzelor cazute in acel
  • inceput de...tristete.
  • Aripile frante,
  • talpile de ploaie ale toamnei
  • eu...
  • cantul...
  • nici sa astern cuvinte nu mai pot

 

No comments: