Pages

12 May 2014

Dimineata lumina imi gadila pleoapele si ochii mi se deschid brusc. Imaginea din fata mea ramane aceeasi cu fiecare zi care alearga in calendar. Tu ma trezesti zambindu-mi usor si atingandu-mi pe rand obrajii, redesenandu-mi linia fetei si mai ales numarandu-mi ridurile. Pe ale tale le-am ghicit din prima clipa. Mi te-ai dezvaluit brusc si m-ai socat. Poate datorita inflexiunilor vocii tale inconfundabile ce-mi murmura numele jucaus si ....

Mi-ai rulat portjartierul si mi l-ai aruncat in spatele canapelei. Mi-ai luat calcaiele in palmele tale si mi le-ai adulmecat incet ca si cum era prima data cand vedeai niste terminatii ale picioarelor. Mi-ai luat alunitele intre buze si le-ai atins cu limba. Ai inceput sa tremuri de frenezie si mi-ai replicat :

" - De ce nu te-am cunoscut mai devreme ? De ce nu ai insistat? Puteai face mai mult de atat, stii bine!"

Deodata, ti-ai urcat degetele si ai inceput sa-mi surprinzi, farama cu farama, harta trupului. Te-ai oprit la abdomen si mi l-ai sarutat ca si cum ai fi sarutat pantecul unui nou-nascut. Am gemut incet..... tepii din barba ta m-au trezit din reverie. Mi-ai incalzit genunchii si mi-ai scos usor si celalalt portjartier. M-ai tras spre tine si m-ai strans la pieptul tau de parca urma sa te abandonez in intuneric. Te-am luat in brate la randul meu si te-am cuprins cu stangacie. Dintotdeauna ai avut umerii mult mai mari ca ai mei. Am stiut ca va urma o lunga noapte neagra.... atat de neagra incat doar ochii mei puteau fi distinsi in intuneric. Ti-am spus doar ca nu voi ramane a ta si nici eu nu stiam de ce. Mi-ai smuls bluza cu nesat si mi-ai luat sfarcurile intre buze ca si cum erau cele materne. Ai incetat cucerirea lor si mi-ai spus:

"- Credeai c-am terminat? Nici macar n-am inceput! Haide, preda-te-mi-te!"

Ti-ai coborat degetele si ai intrat in cel mai de pret loc al meu.... ai sursurat de nebunie si ai inceput sa bolborosesti intr-o limba necunoscuta mie ca si cum ai fi incantat spirite .Respiratia mi s-a blocat si m-ai invadat violent in urmatoarele ore de parca m-ai fi iubit cu adevarat. Stiam ca nu era asa, doar ca am vrut sa cred ca nu va ramane doar pentru o fractiune de timp pielea mea in a ta. 

 Dimineata lumina imi gadila genele si mana ta imi alearga respiratiile. 

"-  Stii ca sunt a ta ?
 -  Stiu, insa nu inteleg de ce....
 -  Nici eu, doar ca..... doar ca mi-ai oprit pasii si m-ai invatat ca inca ma pot odihni  cand talpile-mi sangereaza bucati din tine....
- Esti doar un copil! Sa fii cuminte si sa nu ma uiti.... eu o voi face pentru ca eu nu iubesc femeile...."

Dimineata.....

No comments: