Pages

19 June 2009

Ghosts

Fantome. Fiecare dintre noi ii transforma pe cei pe care i-au iubit la un moment dat in fantasme. Chiar si TU. Numai ca uneori ti-e dor de ele. Insa nu stii exact daca iti lipsesc acei oameni pe care i-ai surprins in tine sau in ceilalti. Oare ei erau in modul in care i-ai perceput TU sau erau... caricaturi ale celor pe care credeai ca i-ai cunoscut? Ucid fantome in fiecare clipa pe care o eliberez in intuneric, insa nu stiu daca TU iti mai amintesti de ele? Daca le mai aduci in simtiri chiar si pentru a le scuipa in ochi. Fantome. Nu cred ca am invatat nici pana astazi sa le sterg... trist este ca ele nici macar nu au existat. Doar mi s-a parut.... si am crezut ca... dar si ele au fost oameni pana la urma. Nu mai ca EU nu am stiut sa.... dar TU... inca mai poti face ceva.... Poti.... pastra oamenii pe care ii ai aproape fara sa fii nevoit/a sa ii UCIZI. Definitly, c'est un bon moment de mourir dans les tenebres de mon propre ame.... et tu ne pourras pas... me sauver des demons qu'y m'attendent.... Je vous embrasse, mes cou-cous!
  • P.S. Daca te intrebi cine esti TU... raspunsul il stii deja....

No comments: