Pages

16 June 2009

?????

DSC00870



-         "Tu esti inceputul si sfarsitul singurului gand nevazut...." Cuvintele tale se rotesc in jurul meu ca un boomerang, incremenindu-mi orice miscare pe care as vrea sa o fac. E ciudat sa-mi amintesc de tine si sa nu te privesc pentru ca pana nu demult nu stiam sa vorbesc despre tine la trecut si nici nu credeam ca voi invata sa fac asta prea curand. Mai mult, tot ce se petrece acum nu mi se pare mai mult decat un teatru ieftin in care actorii nici macar amatori nu sunt, iar noi, ca de obicei, lipsim din cadru, din punct de vedere material. Chiar si asa suntem protagonistii principali, numele noastre aflandu-se pe buzele tuturor. Paradoxal, niciunul dintre ei nu stie cum ne numim cu adevarat : nici R....., nici V......, nici S.... si nici I...... Nu trebuie neaparat sa purtam un apelativ deoarece atunci cand ne priveam nimic nu mai conta, iar cuvintele deveneau orfane de vocile noastre. Sau daca se intampla sa ne vorbim unul celuilalt, migdalele si sweet-ul erau singurele vorbe pe care reuseam sa le rostim. Am invatat sa ne cunoastem numarandu-ne alunitele si invinetindu-ne partile prea albe. De prea mult drag. De prea multa pasiune. Ne mai placea sa ne "mascarim".... Simt ca un cutit imi scruteaza pielea de fiecare data cand imi revin toate aceste amintiri. O durere ciudata, una pe care o merit asa cum mi-ai dorit tu..... insa nu regret nimic, absolut nimic.





No comments: