Pages

13 June 2009

Delir

Te priveam ca si cum ar fi fost ultima data in care iti mai puteam invada universul. Nu stiam ca realmente urma sa fie cea din urma noapte pe care o petreceam aproape de tine. Pierzandu-ma in pernele albe, in sunetul pianului ale carui sunete adoram sa le urmaresc atent. Stii cum e sa privesti tacerea celuilalt? Sau cum sa pui punct dupa tine insuti? Cuvintele tale imi rasunau in minte de parca ar fi acaparat-o pentru totdeauna. Nu constientizasem ca realitatile noastre nu se vor mai intersecta, nici macar in uitare. E straniu de linistitor sentimentul ca tu nu ai existat in lumea mea su viceversa. Ranile care imi sangerau din degete vorbeau despre tine... tu care nu ai stiut sa ma ucizi desi te-am rugat... Astazi.... ia-mi mana stanga, mana dreapta si rastigneste-le in intunericul tau....

No comments: