Pages

17 March 2009

At the end of all

Mi se intampla uneori sa fiu nevoita sa eliberez anumiti oameni. In aceasta noapte voi elibera doi. Ei m-au uitat de ceva timp, insa eu m-am obstinat sa-i pastrez cat mai vii. Desi imaginea lor se estompeaza cu minut ce se stinge timpul, am crezut ca filmul se va sfarsi, iar eu nu voi mai.... Multe lucruri nu ar fi de spus despre amandoi atata vreme cat amintirea lor pentru ca atat a mai ramas... a ... too damm difficult to see the other side.  Nu voi uita privirea niciuna dintre ei, si nici cuvintele astea :




  • Ea :  esti acolo ?... hai sa te hug-uiesc  ....

  • Eu : pentru tine intotdeauna

  • El : ... el nu a mai spus nimic... si nu va mai spune niciodata nimic si nici ea....

  • Eu.... I hate myself right now but what the hell I deserve it.... consecintele actiunilor mele.. atat si nimic mai mult.. All is dead and gone...

  • the lights ...dead and gone...


ADIO...




No comments: