Pages

6 March 2009

Mai piu

Am incercat sa cunosc caldura mai mult ca niciodata si in profunzime mai ales. Nu am gasit decat intuneric si gheata. Iar acum vorbesc despre interiorul meu si nu al altcuiva. Am ramas siderata in clipa in care mi-am dat seama ca lumina soarelui nu este suficienta pentru a gasi ceea ce caut de prea multa vreme. In adancul meu, e o cascada infinita de sange care nu se opreste cu nimic... degetele-mi sangereaza uitare, ochii mare, buzele nesfarsit. Se prea poate sa gresesc gandind si simtind asfel, insa sunt unicele sentimente pe care le mai pot avea azi. Nu stiu daca vei inceta vreodata sa-mi lipsesti si nici nu vreau sa ma gandesc pentru ca temerile tale raman ale mele, cu toate ca timpul impune distanta intre noi. Nu stiu si nici nu vreau sa stiu, dar cred ca m-ai condamnat sa ma gandesc la tine continuu, iar sangele care imi curge din degete se intensifica pe masura ce tastez senzatiile pe care mi le provoci. Stiu ca se cunoaste ca am plans, insa nu se vede cat de mult, iar de fiecare data cand iti spun "Adio", ma invinetesc si mai tare. Iarta-ma....

No comments: