Pages

7 March 2009

Leapsa furata de la Mami

SUNT o persoana care nu stie sa pastreze oamenii pe care ii iubeste aproape.
AS VREA sa-ti revad blandetea din ochi desi vorbesc despre un lucru mai mult decat imposibil.
PASTREZ pietrele pe care le-am primit prin cuvintele tale reci.
MI-AS FI DORIT sa am forta necesara de nu a iubi.
NU IMI PLACE deloc sa aud sunetul pasilor plecand.
MA TEM de amurg.
AUD marea in fiecare scoica.
IMI PARE RAU pentru toate lucrurile pe care inca nu ti le-am spus.
IMI PLAC pietrele de rau.
NU SUNT barbat, cu toate ca mi-as fi dorit.
DANSEZ cand sangerez inauntru.
NICIODATA nu am vazut un apus pe o plaja.
RAR am simtit ca sunt iubita.
PLANG cand imi amintesc ca am avut edenul si l-am aruncat pentru o viata de infern.
NU SUNT INTOTDEAUNA cea mai buna interlocutoare.
NU IMI PLACE DE MINE cand tac.... simt ca am atat de mult de spus incat uit ca nu am puterea necesara de a da mai departe.
SUNT CONFUZA cand ascult anumite melodii.
AM NEVOIE sa te stiu aproape.
AR TREBUI sa nu uitam de noi insine cand soarele uita sa straluceasca si pe strada noastra.
Leapsa merge la Silvia., , , si la

1 comment:

sylvik84 said...

am primit leapsa, urmeaza sa o public cat de curand:) "tag, your in =))"