Pages

16 March 2009

... ... ...

E atat de straniu sentimentul care ma incearca de fiecare data cand imi amintesc de tine, incat ma tem sa-mi mai indrept gandurile spre acele secvente pe care rar le mai vad. Poate daca as fi stiu sa te simt asa cum ai facut-o tu, nu ma mai durea atat de tare acum. Finalul inca nu s-a apropiat de mine si nici nu imi doresc sa se apropie prea curand... De ce? Din simplul motiv ca inca e vie orice imagine legata de tine, cuvintele pe care inca nu le cunosc. As vrea sa te recunosc si sa te regasesc dar se pare ca e prea tarziu. Mult prea tarziu pentru a-mi cere iertare... Ce as vrea sa uit? Nici acum nu mai stiu, cert e ca.... simt ca lumina se stinge din ce in ce mai tare, iar eu.... eu nu reusesc sa-ti redesenez zambetul.... La naiba! Doare ca ne-am pierdut....

No comments: